El centre d’interpretació de la Gastronomia de Catalunya us permetrà descobrir l’evolució de la gastronomia al llarg de la història, l’evolució del turisme a l’Empordanet a través de dos audiovisuals, tot el que necessiteu saber sobre campanyes gastronòmiques, receptes, mercats… a través de panells tàctils així com els principals productes de Catalunya amb la seva explicació. Obert les mateixes hores que l’Oficina de Turisme.
Centre d'interpretació de la gastronomia
Centre d’interpretació de la gastronomia
RESTAURANTS A PALAFRUGELL La Gastronomia Palafrugellenca és molt rica i variada. Tant els plats tradicionals com els plats més avantguardistes són presents a les cartes dels restaurants i estan preparats amb productes de primera qualitat. Un ampli ventall de restaurants de cuina tradicional, clàssica o moderna avalen la qualitat de la gastronomia, oferint productes (...)
+ MÉSAquest ESTIU et voldràs quedar a PALAFRUGELL Tot el que pots fer aquest estiu a Palafrugell. De l’1 de juliol al 14 de setembre. DESCARREGA L’AGENDA DE L’ESTIU Consulta l’agenda cultural de SETEMBRE: DESCARREGA AGENDA SETEMBRE 2026 Cliqueu aquí per a més informació sobre els esdeveniments i espais culturals a Palafrugell (...)
+ MÉSENQUESTA OBSERVATORI TURÍSTIC Benvinguts/des a Palafrugell! Per tal de seguir treballant i millorant els serveis del nostre municipi i comarca, ens agradaria conèixer la vostra opinió sobre el BAIX EMPORDÀ com a destinació turística. OMPLE AQUÍ L’ENQUESTA Gràcies per la teva col·laboració i bones vacances!
+ MÉSCalella aconsegueix el segells de “Pobles amb Encant” i “Barris i Viles Marineres” Amb aquestes certificacions, Calella de Palafrugell entra a formar part d’un pla de promoció específic de l’Agència Catalana de Turisme. El segell Pobles amb Encant, entès aquest com un atractiu o bellesa especial que captiva i enamora el visitant, està adreçat a pobles (...)
+ MÉS30a Cantada d’Havaneres de Tamariu Com cada any, el primer dissabte de setembre, té lloc la Cantada d’Havaneres de Tamariu! Dissabte 5 de setembre de 2026 A les 19.00 h a la platja Grups: Àmfora, Arjau, Els Cremats, Peix Fregit, Port Bo Mercat d’artesania al passeig del mar durant tot el dia i cremat cortesia (...)
+ MÉS