Vine a plaça Nova i gaudeix dels estius a la fresca amb música en directe
Arriba l’estiu i amb ell el ritme i l’alegria al cor de Palafrugell. Durant els mesos de juliol i agost plaça Nova s’omple de vida i es pot lluir d’espectacles de música en directe.
Vine a fer una copa o un refresc i gaudeix a primera línea d’orquestres de ball, cobles sardanistes, grups d’havaneres, dj’s,… I si t’animes, balla al ritme de la música fins que el cos et digui prou.
Podràs gaudir d’aquests ratets a qualsevol de les terrasses dels diferents establiments que s’hi troben: Centre Fraternal, Nareta Café, Cafè Orient, Candela, Can Moragas, Munic Ocre Bar
Música a la fresca, ambient immillorable i tot a la llum de la lluna. Què més es pot demanar? ,
RESTAURANTS A PALAFRUGELL La Gastronomia Palafrugellenca és molt rica i variada. Tant els plats tradicionals com els plats més avantguardistes són presents a les cartes dels restaurants i estan preparats amb productes de primera qualitat. Un ampli ventall de restaurants de cuina tradicional, clàssica o moderna avalen la qualitat de la gastronomia, oferint productes (...)
+ MÉSAquest ESTIU et voldràs quedar a PALAFRUGELL Tot el que pots fer aquest estiu a Palafrugell. De l’1 de juliol al 14 de setembre. DESCARREGA L’AGENDA DE L’ESTIU Consulta l’agenda cultural de SETEMBRE: DESCARREGA AGENDA SETEMBRE 2026 Cliqueu aquí per a més informació sobre els esdeveniments i espais culturals a Palafrugell (...)
+ MÉSENQUESTA OBSERVATORI TURÍSTIC Benvinguts/des a Palafrugell! Per tal de seguir treballant i millorant els serveis del nostre municipi i comarca, ens agradaria conèixer la vostra opinió sobre el BAIX EMPORDÀ com a destinació turística. OMPLE AQUÍ L’ENQUESTA Gràcies per la teva col·laboració i bones vacances!
+ MÉSCalella aconsegueix el segells de “Pobles amb Encant” i “Barris i Viles Marineres” Amb aquestes certificacions, Calella de Palafrugell entra a formar part d’un pla de promoció específic de l’Agència Catalana de Turisme. El segell Pobles amb Encant, entès aquest com un atractiu o bellesa especial que captiva i enamora el visitant, està adreçat a pobles (...)
+ MÉS30a Cantada d’Havaneres de Tamariu Com cada any, el primer dissabte de setembre, té lloc la Cantada d’Havaneres de Tamariu! Dissabte 5 de setembre de 2026 A les 19.00 h a la platja Grups: Àmfora, Arjau, Els Cremats, Peix Fregit, Port Bo Mercat d’artesania al passeig del mar durant tot el dia i cremat cortesia (...)
+ MÉS