Palafrugell posa al vostre abast diferent rutes que us faran descobrir el llegat històric, patrimonial i cultural del municipi
Els palafrugellencs tenim la sort de viure en un territori d’una riquesa excepcional, culturalment parlant. Us oferim explorar-la amb un seguit d’itineraris dissenyats per conèixer l’obra de Josep Pla, el món del suro al museu, la ruta dels americans, visitar les torres de guaita, passejar pel jardí botànic de Cap Roig…
I, a més, amb l’avantatge d’un tiquet únic per accedir-hi a preu reduït (Palafrugell+).
RESTAURANTS A PALAFRUGELL La Gastronomia Palafrugellenca és molt rica i variada. Tant els plats tradicionals com els plats més avantguardistes són presents a les cartes dels restaurants i estan preparats amb productes de primera qualitat. Un ampli ventall de restaurants de cuina tradicional, clàssica o moderna avalen la qualitat de la gastronomia, oferint productes (...)
+ MÉSConsulta l’agenda cultural d’OCTUBRE: AGENDA OCTUBRE 2026 Cliqueu aquí per a més informació sobre els esdeveniments i espais culturals a Palafrugell
+ MÉSOFF FESTIVAL – JAZZ COSTA BRAVA del 19 de setembre al 3 d’octubre Dissabtes 19 i 26 de setembre i 3 d’octubre de 2026. Com a preàmbul del Festival de Jazz de la Costa Brava, els dos últims caps de setmana de setembre i el primer d’octubre s’ofereixen concerts en directe a diferents establiments (...)
+ MÉSENQUESTA OBSERVATORI TURÍSTIC Benvinguts/des a Palafrugell! Per tal de seguir treballant i millorant els serveis del nostre municipi i comarca, ens agradaria conèixer la vostra opinió sobre el BAIX EMPORDÀ com a destinació turística. OMPLE AQUÍ L’ENQUESTA Gràcies per la teva col·laboració i bones vacances!
+ MÉSCalella aconsegueix el segells de “Pobles amb Encant” i “Barris i Viles Marineres” Amb aquestes certificacions, Calella de Palafrugell entra a formar part d’un pla de promoció específic de l’Agència Catalana de Turisme. El segell Pobles amb Encant, entès aquest com un atractiu o bellesa especial que captiva i enamora el visitant, està adreçat a pobles (...)
+ MÉS