Dels Tres Pins a Sant Sebastià

Senders, camins, rutes

Rutes Senderisme Cicloturisme Rutes culturals Wikiloc

CAMINS DE RONDA

Punt de sortida: els Tres Pins (Calella)
Punt d’arribada: muntanya de Sant Sebastià
Distància: 2.450 m
Durada: uns 40 minuts
Tipus de camí: camí de ronda amb alguns desnivells salvats per escales i tram de carretera.
Descripció de l’itinerari: tot el recorregut segueix les marques blanques i vermelles del GR-92. Seguim el camí davant del mar fins arribar a la platja de Llafranc, fem tota la badia i arribem al port. Seguim per la carretera fins arribar al far de Sant Sebastià.
Punts d’interès: fora del recorregut: Llafranc, premsa de vi romana, església de Santa Rosa. A Sant Sebastià: l’ermita, el far, la torre de guaita (s.XV), el poblat iber, el mirador, la imatge de la Divina Pastora i la imatge de Sant Baldiri.

Després de la punta de la Torre, continuarem el camí de ronda direcció a Llafranc. El camí permet gaudir de la tranquil·litat del paratge. Passem per la Marineda, el passeig Xavier Miserachs i un cop arribem a la plaça de la Marinada, baixarem les escales de Garbí que ens portaran al passeig Francesc de Blanes i al passeig de Cípsela on hi trobarem la badia de Llafranc, amb serveis de tota mena: hotels, restaurants, bars, centres de submarinisme, supermercats, comerços, serveis de lloguers…

Continuem per les escales del costat del port de Llafranc i després de superar un tram important d’escales* seguirem la carretera que puja a la muntanya de Sant Sebastià. Un cop arribem al mirador de davant del far, contemplarem la vista panoràmica de Calella i de Llafranc. Continuarem un petit tram més i arribarem a l’esplanada de Sant Sebastià. Si mirem el mar des del mirador veurem la línia de l’horitzó corbada per un curiós efecte òptic. Aquest tram està recomanat a les persones que vulguin conèixer una part del litoral del municipi sense haver de caminar gaire. El tram de Llafranc a Sant Sebastià es pot fer amb cotxe.
*Seguint la carretera arribarem el carrer del Pinell, sense sortida i amb una petita esplanada al final. Allà, hi trobarem les roques del Pinell on els qui vulguin podran practicar l’escalada (12 vies equipades de 4t grau a 3C).

Els afeccionats al submarinisme, trobaran davant la Punta del Pinell un dels millors llocs per a fer immersions: els Ullastres (muntanyes sota el nivell del mar).

Recomanacions: no deixeu les marques blanques i vermelles del GR-92, absteniu-vos de fer el camí en cas de temporal de llevant, porteu calçat còmode i proveïu-vos d’aigua.

NO ET PERDIS

Actualitat

• AGENDA DESEMBRE 2018

Agenda d’activitats Desembre 2018 Vine i gaudeix de totes les activitats programades per al mes de Desembre 2018 a Palafrugell (Calella, Llafranc, Tamariu, Llofriu, Ermedàs). Música, ball, pista de gel, Nadal, campanades, teatre, concerts, mercats, visites guiades i molt més! També ens pots seguir a www.facebook.com/turisme.palafrugell o bé a www.palafrugellcultura.cat AGENDA D’ACTIVITATS DE DESEMBRE 2018   [...]

• Calella aconsegueix el segell de Pobles amb Encant

Calella aconsegueix el segell de Pobles amb Encant Amb aquesta certificació, Calella de Palafrugell entra a formar part d’un pla de promoció específic de l’Agència Catalana de Turisme. El segell Pobles amb Encant, entès aquest com un atractiu o bellesa especial que captiva i enamora el visitant, està adreçat a pobles de menys de 2.500 habitants amb [...]

• CAP D’ANY A PALAFRUGELL

La nit de cap d’any, passa-la a Palafrugell! La nit del 31 de desembre, a partir de les 23.30 h el dj Karloss Selektah estarà a la Plaça del Priorat de Santa Anna, al costat de l’església, per seguir les campanades en directe i entrar al nou any amb una sessió de la seva música. [...]

• NADAL A PALAFRUGELL I PISTA DE GEL

Arriba Nadal a Palafrugell i Pista de Gel Una activitat totalment tradicional,  que aquest any celebra la seva 14 ena edició, amb moltes sorpreses i regals per tothom!! A dins la Bòbila, del 14 de desembre al 6 de gener de 2019, tindrà lloc juntament amb la pista de gel,  tot un ventall d’activitats totalment gratuïtes, [...]

• COMPRA A PALAFRUGELL. AQUÍ HO TROBARÀS TOT!

Compra a Palafrugell. Aquí ho trobaràs tot!  Campanya comercial especial 22, 23 i 24 de desembre  Descarrega’t aquí EL PROGRAMA COMERCIAL ESPECIAL Del 14 al 24 de desembre, les teves compres a Palafrugell tindran premi!! Vine a Palafrugell, compra i aconsegueix directament i sense sorteigs, vals descomptes de 5€ per bescanviar als comerços i restaurants  adherits, [...]